251004 Foto1 Great MatchNYIvace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que dirigix Marián Cano, ha coordinat la participació d’empreses de vins i alimentació de la Comunitat Valenciana en el Great Match de Nova York que s’ha celebrat esta setmana. (8-10-2025)

El Great Match és un esdeveniment promocional organitzat per ICEX per a donar a conéixer els productes agroalimentaris espanyols en un mercat estratègic com els Estats Units i es dirigix tant a empreses que compten amb distribució en este mercat com a aquelles que volen iniciar la seua activitat.

La directora general de Mamprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha explicat que Ivace+i Internacional ha coordinat la participació d’empreses de la Comunitat Valenciana en esta acció dirigida a un públic professional i que ha comptat amb la presència d’importadors, distribució, comerç minorista, gurmet i premsa especialitzada, entre d’altres.

La trobada s’ha celebrat en el mercat Little Spain de Nova York, el primer mercat de productes exclusivament espanyols a Nova York situat en el número 10 de Hudson Yards, amb més de 3.250 metres quadrats dedicats al menjar, a la beguda i la cultura espanyola.

“El desenrotllament d’esta acció promocional s’emmarca en el compromís del Consell per reforçar el suport a les nostres empreses en el seu posicionament en el mercat estatunidenc, amb motiu de la inestabilitat econòmica generada per les polítiques aranzelàries del Govern nord-americà en els últims mesos”, ha explicat Olivas.

L’oficina d’Ivace+i a Nova York ha donat suport a l’organització d’esta iniciativa en destinació i ha reforçat la seua difusió per a aconseguir contactes per a les empreses de la Comunitat Valenciana.

Durant l’esdeveniment, les empreses valencianes han donat a conéixer a un públic professional productes com ara vins, caves, sangria, destil·lats, pernil i embotits, així com olives i productes ecològics.

Cada empresa ha comptat amb una taula d’exposició per a la presentació dels seus productes, en dos zones diferenciades: Spain’s Great Match, dirigida a empreses ja presents en el mercat, i Discovery Zone en Spain’s Great Match, per a empreses sense distribució. En paral·lel s’han dut a terme diferents accions com ara tastos, masterclass, barres de producte, entre d’altres.

Esta web utiliza cookies con el objetivo principal de mejorar la experiencia y navegación del usuario en el portal. Si continúas navegando consideramos que aceptas su uso.