El Consell publica l’oferta de més de 38.000 m² de sòl industrial a Xixona per a atraure inversions i nous projectes empresarials

El Consell ha llançat una nova oferta de 38.493,98 metres quadrats de sòl industrial en el parc empresarial L’Espartal III de Xixona per a atraure inversions, afavorir la implantació de nous projectes i reforçar el teixit productiu de la província d’Alacant.. (9-5-26)

Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç que dirigix Marián Cano, ha organitzat la participació agrupada d’empreses de la Comunitat Valenciana en la fira ‘Batimatec 2026’, que té lloc a Alger. (8-5-2026)
Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Indústria, Turisme, Innovació i Comerç que dirigix Marián Cano, ha organitzat la participació de sis empreses de la Comunitat Valenciana en ‘SelectUSA Investment Summit’, el major esdeveniment dedicat a la inversió als Estats Units que se celebra a Maryland del 2 al 6 de maig. (6-05-2026)
La consellera d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç, *Marián Cano, ha visitat a Mutxamel l'empresa Filatures Mel qui ha desenvolupat, amb el suport d´Ivace+i, una nova gamma de filats de polièster bioactius per al sector agroalimentari i carni que es *biodegradan de manera controlada una vegada el producte deixa d'utilitzar-se (6-5-26)