Durant el Congrés s'analitzaran els nous models de negoci que han sorgit de la mà de tecnologies que permeten l'economia de les plataformes, l'economia circular, les empreses àgils i l'economia híbrida.

La Unió Europea porta al debat el coneixement del que es pensa i planifica més enllà de les nostres fronteres aportant una visió europeista de les regles de joc tant de l'Economia i l'Agenda Digital com de la Indústria 4.0, en la transició de l'empresa tradicional cap a una economia mestissa i més eficient.

La Comissió Europea anuncia 9.000 milions perquè les empreses s'actualitzen en tecnologies digitals:  intel·ligència artificial, supercomputació, capacitació de personal.  Tot això, amb plena accessibilitat per a totes les empreses amb independència del territori.

Des de la Comunitat Valenciana es realitza un gran esforç i aposta per Indústria 4.0 i Digitalització a través de Programes d'Ajudes i de Serveis, impulsant i participant en iniciatives d'Horitzó 2020 i desenvolupant les Estratègies d'Especialització Regional Intel·ligent, RIS3CV.

#ECOFIN2019

http://congreso.ecofin.es/