L'IVACE destinarà dos milions d'euros per a impulsar l'enllumenat públic de baix consum energètic en els municipis
La conselleria d'Economia Sostenible, a través d'IVACE Energia, destinará enguany un total de dos milions d'euros per a impulsar la incorporació d'enllumenat d'alta eficència energètica en els municipis del nostre territori (5-2-18)


