Estan en la fase final l'Associació d'Investigació de Materials Plàstics i Connexes (Aimplas) en la categoria Economia circular i petjada carboni zero, l'empresa Skroller SL, en la categoria de Microempreses & startups, l'empresa Casas inHAUS, en la categoria de pimes i Banc Sabadell, en la categoria Gran empresa.

En aquesta edició s'han presentat 54 candidatures de les quals 20 han resultat finalistes. La Comunitat Valenciana amb 4 representants és al costat de Castella i Lleó la segona autonomia amb major representació per darrere de Madrid.

Els guanyadors valencians es coneixeran dimecres que ve després de la reunió del jurat els qui passaran a la fase internacional on competiran amb empreses d'altres 17 països..

Per a la directora general de l´Ivace, Júlia Company, “aquests guardons destaquen la bona gestió i la innovació d'empreses de diferents sectors i posen en relleu el talent innovador de la Comunitat”.

L'objectiu dels Premis QIA és impulsar projectes innovadors en les empreses i organitzacions, comparar-se, i donar reconeixement local i internacional als projectes més innovadors.