La unitat d'innovació de l´Ivace ha concedit les ajudes de la convocatòria DINAMITZA a través de la qual cobreix les despeses de les entitats en l'organització de jornades i seminaris destinades a acostar a les empreses les mesures de l'estratègia d'especialització intel·ligent de la Comunitat (RIS3CV), així com la posada en marxa i dinamització de plataformes web col·laboratives.

A través d'aquestes plataformes les entitats informen, assessoren al mateix temps que afavoreixen la participació activa d'empreses i dels agents de l'oferta científic tecnològic i de l'ecosistema d'innovació i emprenedoria amb vista a impulsar noves activitats innovadores que siguen d'interés per a un col·lectiu ampli d'empreses.

El conseller d'Economia Sostenible,Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, s'ha mostrat satisfet per l'acolliment de la convocatòria i per la qualitat dels projectes presentats "enfocats a aconseguir un model econòmic basat en el coneixement, la innovació i la sostenibilitat".

En aquest sentit el responsable de la conselleria d'Economia s'ha referit a les associacions empresarials i als clústers com "els millors intermediaris per a impulsar la innovació entre les xicotetes i mitjanes empreses i un suport important en els seus processos de reinventar-se".