El Congrés Go Global, esdeveniment de referència per a l'impuls de la internacionalització de les pimes valencianes, ha permés que més de 1.200 empreses valencianes s'hagen donat cita de manera presencial en Fira València, arribant a més de 2.500 les que han optat per l'streaming a l'hora de seguir les conferències plenàries i diferents sessions programades sota les temàtiques de digitalització en la internacionalització i la possibilitat de competir en nous escenaris.
Les pimes i empreses valencianes inscrites s'han interessat tant pels continguts proposats en aquesta edició, organitzats en dos fòrums - Europa Oportunitats i Jornades financeres - com per la possibilitat de tancar entrevistes amb signatures importadores internacionals i personal expert de la Xarxa Exterior d'Ivace Internacional. En total, s'han concertat més de 850 entrevistes que han permés a les empreses obtindre més informació sobre altres mercats i fins i tot oferir els seus productes a importadors.
El Congrés està organitzat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, a través d'Ivace Internacional, les Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana, i ICEX España Exportació i Inversions Espanya, amb el finançament dels fons FEDER.
Si no has pogut assistir a alguna de les jornades celebrades en aquesta setena edició, pots accedir a elles a través de la pàgina web del Congrés.
https://congresogoglobal.com/streaming-2022/


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .